
ChatGPT poate fi un asistent puternic pentru a vă accelera procesele de cercetare a cuvintelor cheie. Vă împărtășim o serie de solicitări pentru a începe.
ChatGPT pentru cercetarea cuvintelor cheie nu înlocuiește instrumentele tradiționale de cercetare a cuvintelor cheie. Și la fel ca instrumentele de cercetare a cuvintelor cheie, nu ar trebui să vă bazați orbește doar pe ele pentru a face cercetarea cuvintelor cheie.
În schimb, vă voi arăta în această postare cum ChatGPT poate fi unul dintre cele mai bune instrumente gratuite de cercetare a cuvintelor cheie pe care ar trebui să le adăugați la caseta de instrumente SEO. Economisiți nenumărate ore accesând site-urile web ale concurenților, gropile de cuvinte cheie și analiza subiectelor.
Fură cele mai eficiente solicitări ale mele pentru efectuarea cercetării de cuvinte cheie – și dacă poți să aștepți să le încerci și să ajungi la sfârșitul articolului, îți voi oferi câteva cazuri de utilizare avansate suplimentare pentru ChatGPT și cercetarea cuvintelor cheie. Să trecem direct la ceea ce îți pasă cel mai mult: solicitările.
Frumusețea următoarelor solicitări de cercetare a cuvintelor cheie ChatGPT este că pot fi folosite pe orice nișă, chiar și pe un subiect la care sunteți nou-nouț. Cu toate acestea, pentru această demonstrație, să folosim subiectul „SEO” pentru a demonstra aceste solicitări.
Primul prompt este să vă faceți o idee despre nișă. După cum se arată mai sus, ChatGPT a făcut o treabă excelentă înțelegând și împărțind SEO în trei piloni: on-page, off-page și tehnic.